Trwa wczytywanie produktów

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz: 71 792 70 62 / info@cyfrus.pl

Potykacze reklamowe Hampton

 
Konfiguracja
Potykacz:
Format:
Przelicz cenę
Termin realizacji:
Cena:
z VAT

Potykacze reklamowe Hampton

Potykacze reklamowe Hampton – kalkulator online

Poniżej opisujemy poszczególne elementy użyte w kalkulatorze do wyliczania cen potykaczy reklamowych Hampton.

Potykacz reklamowy Hampton jest najbardziej popularnym na rynku potykaczem do użytku zewnętrznego. Dostarczany jest w dwóch opakowaniach – pierwsze zawiera wysokiej jakości ramkę OWZ (otwórz, włóż, zamknij), drugie opakowanie zawiera podstawę potykacza – specjalny zbiornik na wodę. Gdy wypełnimy zbiornik wodą potykacz staje się bardzo ciężki. Potykacz posiada specjalne kółka oraz rączkę które znacznie ułatwiają przemieszczanie potykacza. Rama potykacza osadzona jest na sprężynach, dzięki czemu potykacz nie przewróci się nawet podczas silnego wiatru. Grafika zatrzaskiwana jest w ramce OWZ o profilu 32 mm, zaś gruba, przezroczysta osłona która przykrywa grafikę posiada filtr UV, który zabezpiecza wydruk przed wyblaknięciem podczas ekspozycji na zewnętrz. Potykacz reklamowy Hampton występuje w dwóch odmianach kolorystycznych: szarej oraz czarnej.
Wydruk grafiki wykonujemy na maszynach wielkoformatowych ROLAND na papierze prezentacyjnym (plakatowym).

 

Potykacz – trzy opcje do wyboru:

  • Hampton
  • Hampton Black
  • Hampton - wymiana grafiki – wybierając tę opcję (mając zakupiony wcześniej potykacz Hampton) możecie Państwa zamówić (wymienić) samą grafikę którą zamontujecie w posiadanym potykaczu.

 
Zdjęcia produktowe wersji szarej:

potykacz reklamowy Hampton_01   potykacz reklamowy Hampton_02   potykacz reklamowy Hampton_03   potykacz reklamowy Hampton_04   potykacz reklamowy Hampton_05   potykacz reklamowy Hampton_06   potykacz reklamowy Hampton_07  


Zdjęcia produktowe wersji czarnej:

potykacz reklamowy Hampton Black_01   potykacz reklamowy Hampton Black _02   potykacz reklamowy Hampton Black_03   potykacz reklamowy Hampton Black_04   potykacz reklamowy Hampton Black_05   potykacz reklamowy Hampton Black_06   potykacz reklamowy Hampton Black_07  



Ilość – podajemy tutaj ilość zamawianych potykaczy reklamowych Hampton.

 

Czas realizacji – oferujemy dwie opcje:

  • ekonomiczny – dzięki dłuższemu terminowi realizacji możemy zaproponować niższą cenę;
  • standardowy.

Jeżeli chcecie Państwo zamówić potykacze reklamowe Hampton w innej konfiguracji, której nie można wycenić i zamówić poprzez naszą stronę, prosimy o kontakt pod numerem tel. +48 71 792 70 62 lub mailowy: info@cyfrus.pl. Chętnie wycenimy i wykonamy dla Państwa takie potykacze reklamowe.

potykacze – potykacze reklamowe HAMPTON – potykacze reklamowe HAMPTON online – drukarnia internetowa CYFRUS.PL

W SKRÓCIE
  1. plik *.TIFF z kompresją LZW
  2. format netto + spady 3 mm z każdej strony
  3. margines bezpieczeństwa – 5 mm od linii cięcia
  4. pliki bitmapowe w rozdzielczości 150 ppi (min. 72 ppi, lub inaczej 150 dpi, (72 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
  5. kolor widoczny – min. 5% wartości z poszczególnych składowych CMYKa

 

 

  1. Pliki do druku potykaczy reklamowych Hampton przyjmujemy w postaci pliku *.TIFF z bezstratną kompresją LZW (jest to format rekomendowany przez naszą drukarnię do druku wielkoformatowego, konieczne jest zrastrowanie warstw tekstowych).
    Akceptowane przez nas inne formaty plików to:
    – pliki *.pdf;
    – bitmapy w formacie *.jpg, *.psd (w przypadku plików *.psd konieczne jest zrastrowanie warstw tekstowych);
    – pliki postscriptowe *.eps, *.ai (warunkiem koniecznym jest zamiana wszystkich czcionek na krzywe).

  2. Plik do druku musi mieć zadany FORMAT NETTO powiększony o 3 mm SPADY.
    FORMAT NETTO – to format który otrzymamy po wszelkiej obróbce introligatorskiej czyli format naszego gotowego produktu.
    Formaty dla potykaczy reklamowych Hampton:
    Potykacz – format netto format brutto
    A0 – 841×1189 mm 847×1195 mm
    A1 – 594×841 mm 600×847 mm
    B1 – 707×1000 mm 713×1006 mm
    B2 – 500×707 mm 506×713 mm

    SPADY – to część pracy która w trakcie obróbki introligatorskiej zostanie w ostateczności obcięta. W formacie spadu powinno zawierać się „przedłużenie” projektu – tzn. jeżeli mamy zdjęcie które dochodzi do linii cięcia – to powinno być ono przedłużone o wartość spadu (np. jeżeli przylega do jednej krawędzi cięcia to powiększamy o 3 mm), jeżeli mamy tło na całej powierzchni – to powinno być o 6 mm większe od formatu netto...



    Dlaczego spady są konieczne – każda maszyna drukarska ma pewien niewielki zakres błędu pracy – czyli np. wielkoformatowa maszyna drukująca może mieć przesunięcie lub przekos ok. 1 mm na zadanym do druku formacie (nie jest to identyczne z zadanym formatem pliku – do druku wysyłamy po kilka, kilkanaście użytków na raz).

  3. Proszę zwrócić uwagę aby ważne elementy nie znajdowały się bliżej niż 5 mm od linii cięcia – jest to tzw. margines bezpieczeństwa, dotyczy to również ramek, linie równoległych do linii cięcia...
    Dlaczego margines bezpieczeństwa jest potrzebny – jeżeli na maszynie przesunie nam się o 0,5 mm lub będziemy mieli przekos to ramka która ma 1 mm grubości (od linii cięcia) będzie miała tylko 0,5 mm a po drugiej stronie produktu ramka będzie miała 1,5 mm – taką różnicę będzie widać. Jeżeli ramka będzie w odległości 5 mm od linii cięcia – po obróbce będzie to już niezauważalne. Dlatego też ramki, linie równoległe do linii cięcia umieszczamy w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia.

  4. Pliki bitmapowe w rozdzielczości 150 ppi (min. 72 ppi) (inaczej 150 dpi, (72 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
    Dlaczego 150 ppi (ang. pixels per inch) – liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych. Gdyż samo posiadanie pliku 150 dpi nie mówi nam o wielkości grafiki, mając obrazek który ma 150×150 pikseli to będzie on miał 150 dpi jeśli wydrukujemy go w wielkości 1×1 cal (2,54×2,54 cm). Jeśli ten sam obrazek powiększymy do wielkości 2×2 cale (5,08×5,08 cm) to będzie miał już jedynie 75 dpi. Dlatego przy podawaniu wartości w dpi musimy podawać wielkość wydrukowanej grafiki.
    Dlaczego pliki muszą być w CMYKu z profilem FOGRA 39 – gdyż zakres (przestrzeń kolorystyczna) kolorów CMYK jest mniejszy niż RGB więc część kolorów „zmieni ton barwy” po przekonwertowaniu na CMYKa. Dlatego nie przyjmujemy prac w RGB, Pantone lub innych przestrzeni kolorystycznych, gdyż podczas przekonwertowania u nas mogę wyjść inne, niezamierzone w projekcie kolory... Co nie znaczy że jak będzie kolor np. turkusowy w RGB to po zamianie na CMYK wyjdzie różowy – tylko może się okazać że wyszedł bladoniebieski – całkiem inny niż ten który chcieliśmy uzyskać.
    UWAGA: Pamiętajmy o tym że każdy monitor inaczej odzwieciedla barwy – wystarczy obejrzeć w sklepie kilka monitorów stojących obok siebie i wyświetlających to samo.
     
  5. Ze względu na technologię druku minimalna wartość składowa każdego koloru to 5%.

  6. Gdy posiadamy ostateczne pliki do druku – wszystkie prace zapisujemy osobno w plikach.
W przypadku dostarczenia plików przygotowanych niezgodnie z podanymi informacjami zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny i terminu realizacji.

Jeżeli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji prosimy o kontakt: info@cyfrus.pl, tel. 71 792 70 62, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące niejasności związanych z przygotowaniem pliku do druku.